• Slide

    Wilt u een klacht indienen?

    Soms kan het zijn dat gemaakte afspraken niet worden nagekomen. Als dat het geval is, willen wij dat graag rechtzetten. Wij zijn een betrouwbare partner en zullen samen met u werken aan een oplossing.

    Wilt u een klacht indienen?

    Soms kan het zijn dat gemaakte afspraken niet worden nagekomen. Als dat het geval is, willen wij dat graag rechtzetten. Wij zijn een betrouwbare partner en zullen samen met u werken aan een oplossing.

Klachten: bent u niet tevreden?

Wij hechten veel belang aan een goede en transparante relatie met onze klanten. Wij proberen u dan ook zo goed mogelijk van dienst te zijn. Iedere uiting van ongenoegen over de diensten, de dienstverlening of een medewerker van Eurofiber of een van de partijen waar we mee samenwerken, zien we als een signaal dat er mogelijk iets mis is gegaan. Soms kan het zijn dat gemaakte afspraken niet worden nagekomen. Als dat het geval is, willen wij dat graag rechtzetten. Wij zijn een betrouwbare partner en zullen samen met u werken aan een oplossing.

Wilt u een klacht indienen?

Als klant heeft u een Eurofiber contactpersoon. U kunt bij deze persoon terecht met uw klacht. In uw overeenkomst met Eurofiber staat bij wie u terecht kunt.

Komt u er toch niet? Weet dan dat u daarnaast de mogelijkheid heeft uw klacht in te dienen via:

Eurofiber
T.a.v. Customer Process & Quality
Postbus 7072
3502 KB Maarssen

Onze eigen voorkeur gaat uit naar email.

Vermeld bij het indienen van een klacht altijd de volgende gegevens. Zo kunnen wij u snel helpen.

  • Uw voor- en achternaam
  • Uw (werk) e-mailadres
  • Bedrijfsnaam
  • Het telefoonnummer waarop wij u overdag kunnen bereiken
  • Omschrijving van uw klacht
  • Wat is de door u gewenste oplossing?

Wie behandelt uw klacht?

Alle klachten worden door de afdeling ‘Customer Process & Quality’ in behandeling genomen. Dit is een onafhankelijke afdeling binnen Eurofiber die staat voor een objectieve afhandeling van uw klacht. De afhandeling van de klacht gaat via email. U krijgt van ons hiervoor een klachtenregistratienummer.

Wanneer mag u antwoord verwachten?

Alle klachten worden binnen 1 werkdag in behandeling genomen. U ontvangt hierover bericht. Wij streven ernaar binnen 5 werkdagen met een inhoudelijke reactie te komen. Om tot een goed oordeel te komen, zal Eurofiber binnen deze 5 werkdagen contact met u opnemen. Acht Eurofiber uw klacht gegrond? Dan zet Eurofiber alles op alles om uw issue binnen 4 weken op te lossen.

[ssbp]